2011. november 3., csütörtök

Kérések.

Kritika Viki2001-ről:
1.szoba: Jól néz ki,szerintem nem kéne a lépcső alá a párna meg a matrac,és nem kéne olyan sok táskát/cipőt kipakolnod. 10/8

2.  szoba: nekem kicsit szétszórt de nem rossz.. :) 10/7

3.szoba:  egész jó, tök jó az az ágy amit csináltál :D 10/8
       4. szoba: szerintem ezekből a cuccokból jobban is be lehetne rendezni azt a szobát..:/ 10/6
        5. szoba: szerintem ez a legjobb szobád *-* Jól illik a kékszobához az a lila kanapé,nagyon jó10/10
           6. szoba : nem rossz de a TV nem kéne bele sztem. 10/8
7. szoba : ez is tök jó 10/9 :D
70/47: nem rossz van még mit javítani egyes szobákon. :)
Kinézet:
ruha: nagyon jól néz ki a táska nem tetszik de azért 10/10 *-*
smink: tök jó,de a sok műszempillát picit rakd följebb,szerintem szép ha látszanak normálisan a szemeid és nem lóg bele a műszempilla :) és ne tegyél olyan sok réteg pirosítót mert szerintem túl erős így
arc: csak az orrod nem tetszik,de szép arcod van és a hajad is nagyon jó *-*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése